Sunday, September 9, 2007

Kräftskiva och musikal

Jag har fått lite kalgomål för att jag bloggar för sällan. Ska försöka bättra mig, men det finns ju så mycket saker som är roligare än att blogga :)

I fredags så åkte jag, Anderas och Christoffer in till SF för att gå på SACC's kräftskiva (Swedish American Chamers of Commerce). Lite oklart hur vi blev inbjudna... Andreas kände nån som kände nån, osv. Kräftskivan var jättetrevlig, ca 90 pers dök upp. Kräftorna smakade ju inte riktigt lika bra som de Svenska, men som tur var kunde detta vägas upp av Svensk nubbe och Dansk öl.

Igår så var jag riktigt kultiverad, gick på musikal, UrineTown. En kompis flickvän hade en av huvudrollerna i musikalen, så han tyckte att vi skulle följa med dit. Tror det var andra gången i mitt liv som jag går på musikal, den var betydligt bättre än förväntat! Riktigt rolig. Fast om man hade varit lite mer insatt i musikaler kunde den nog ha varit ännu bättre eftersom de gjorde tydligen parodi på flera andra musikaler. Efter musikalen så följde vi med på efterfesten på en mexikansk pub. Där serverades det Margaritas. Man brukar ju beställa det drinkvis, men på denna pubben så beställde man det i pitchers :)

Det var allt för denna gången, ska försöka att blogga snart igen! :)

1 comment:

M.Karlsson said...

Shotbringare för vinsten ;-)